Canal ètic
SANMY S.A. (en endavant l'Entitat) ha implementat i posat en funcionament aquest Canal ètic com a eina de prevenció i detecció de possibles incompliments, sent un dels principals eixos fonamentals per al seu sistema de Compliance, per tal d'evitar i/o minimitzar riscos que puguin afectar l'Entitat.
Aquest Canal està dotat de certes garanties mínimes donat que està gestionat per un tercer extern, complint així amb la garantia d'independència, de protecció del denunciant i del denunciat, confidencialitat de la informació, el compliment de la normativa de protecció de dades i del registre adequat, així com el rebuig absolut a qualsevol represàlia, sempre que s'actuï sota el principi de bona fe.
Podran existir conseqüències sobre aquelles persones que comuniquin fets o accions que siguin falses o inexistents.
La importància de l'existència i ús d'aquest Canal versa en una adequada comunicació i difusió davant de totes aquelles persones vinculades amb l'Entitat, l'obligació i la responsabilitat de les quals serà la de posar de manifest, a través d'aquest, qualsevol indici, sospita o coneixement de fets o accions que puguin ser susceptibles de considerar-se delictives o contràries a les normes, els codis o els procediments interns de l'Entitat. El termini màxim per concloure amb la investigació de la comunicació esmentada serà de tres mesos des de la seva recepció.
Per tot això, animem tots els nostres empleats, col·laboradors, proveïdors, clients i tercers a una participació activa i a un ús del Canal sota el principi de bona fe, per tal de complir amb el nostre compromís de comportament ètic i compliment normatiu.